Hoppa till innehåll

Handlat…

image

Har varit och handlat och eftersom jag fått igång mobil uppkoppling testar jag att mobilblogga på riktigt. Konstaterar att det är svårt att se saker på skärmen i solljus…

Publicerat iVardagsliv

Bli först att kommentera

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *