Hoppa till innehåll

Frustrationen är total!

Okej, nu har jag varit på posten igen. Det ösregnade och jag blev blöt som en jagvetintevad. Nu hade paketet kommit. Var det kameran, då? Nej, givetvis var det inte kameran. Var det från megastore.se (där jag köpte kameran)? Ja, det var det. Det var en slumpmässig bok (nej, jag fick inte välja själv) som jag fick som kompensation för väntetiden. Och det var väl egentligen trevligt, antar jag… men jag blir såååå frustrerad! Hade jag vetat vad paketet innehöll hade jag inte rusat till posten så fort jag kunde (då när jag fick veta att paketet inte kommit in ännu, trots att jag fått avin) och definitivt inte gett mig ut igen nu i mörker och regn.

Tyvärr megastore.se, en slumpmässig bok gör mig inte till en nöjd kund efter allt detta. Särskilt inte eftersom ni inte konsulterade mig innan ni skickade kameran på evighetsservice – jag hade krävt pengarna tillbaka och köpt kameran hos nån annan om jag fått chansen.

När, NÄR ska jag få min kamera? Jag skulle ju ut och fota höstprakt, nu är det bara höstsunk kvar. Men till nästa höst kanske jag fått kameran…

#/”&#%¤(/#!¤%!#%)!%!!!!!

Publicerat iVardagsliv

6 kommentarer

  1. Ika Ika

    Eller åtminstone etikettera inläggen “megastore” på bloggar.se, för att sprida budskapet om megastores kundhantering.

  2. Christian Christian

    Ring imorgon och säg att du tänker köpa kameran någon annanstans och att du vill ha tillbaka pengarna inom tre dagar.

    De har rätt att försöka åtgärda ett problem inom rimlig tid. En månad är inte rimlig tid i synnerhet i och med att du aldig haft en fungerande vara.

  3. Ingen kamera idag heller. Väntade på posten och konstaterade att ingen avi damp ner i postinkastet, försökte sen ringa till megastore.se varpå jag fick kundtjänsts öppettider uppläst i örat. 9-12, 13-15. Det konstiga är att klockan var 11:20… så varför svarar de inte?!

    Jag sitter och kokar av ilska. Jag vill ha mina pengar tillbaka.

  4. Jag kom faktiskt fram innan de lunchstängde. Krävde pengarna tillbaka, men de var tvungna att kolla med servicefirman och yaddayadda, så de ska återkomma… Suck! “Gör ni det då? För ni har sagt förr att ni ska återkomma utan att göra det”, sa jag och fick löfte om att de faktiskt skulle ringa den här gången. Vi får väl se…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *