Hoppa till innehåll

Otippad klänningsförebild?

image

Avas Lottie-docka fick en ny outfit idag, pga att vi firar Avas namnsdag. Och jag önskar lite att jag kunde förstora den där klänningen…

Publicerat iVardagsliv

2 kommentarer

  1. Maria, ja titta, det är ju nästan exakt en sån! Det var ju bara den där lilla detaljen att sy då förstås…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *